جهت انتخاب لباس  به کانال زیر بروید 

کانال تلگرام مزون بهار

لباس بهار مدل 2018

 

جشنواره فجر که می دانید مهم ترین جشنواره و رویداد سینمایی کشور است ، که ار سال ۶۱ این جشن در اواسط بهمن در تهران برگزار می شود و تا به حال ۳۶ دوره از این جشنواره برگزار شده است که آخرین آن در بهمن سال ۹۶ بوده است. همه ساله در جشنواره فجر شاهد پوشش و لباس های زیبای بازیگران زن و مرد ایرانی هستیم در سال ۹۶ نیز در جشنواره فجر بازیگران زن ایرانی مدل مانتوها و پالتوهای زیبا و شیکی را برای پوشیدن انتخاب کرده اند که مدل مانتوی بازیگران در جشنواره فجر ۹۶ امسال متفاوت تر از سال های قبل بوده است. 

اغلب بازیگران زن ایرانی برای جشنواره فجر به پوشش خود اهمیت زیادی می دهند و سعی می کنند در این جشنواره با تیپ و مدل لباس های زیبایی شرکت کنند و می توان گفت در جشنواره فیلم فجر هر ساله شاهد پوشش زیبا و متناسب با فرهنگ ایرانی بازیگران زن هستیم.

مدل مانتوی بازیگران در جشنواره فجر

مراسمی نظیر جشن حافظ و جشنواره فجر مکانی  است که افراد شیفته به تیپ بازیگران ایرانی در عرصه مد و لباس می توانند آن را دنبال کنند تا با نحوه لباس پوشیدن چهره محبوب بازیگر دلخواه خود آشنا شوند. بازیگران زن ایرانی در جشنواره فجر از مدل مانتوها و پالتوها با طرح و رنگ های شیکی استفاده می کنند و اغلب بازیگران سعی می کنند در این جشنواره ظاهر و تیپی به روز داشته باشند. در ادامه انواع مدل پالتو و مدل مانتوی بازیگران در جشنواره فجر ۹۶ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل مانتو بازیگران زن ایرانی در جشنواره فیلم فجر

یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی مانتو  است و با تغییر  فصل های سال مدل مانتوها با طرح و رنگ های متنوعی مد می شوند. در طی سالهایی که  جشنواره فیلم فجر برگزار می شود  بازیگران زن ایرانی مدل مانتوهای شیک و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب می کنند که این مدل مانتوها ظاهری متفاوت و خاص دارند و شما می توانید همه ساله با مشاهده عکس های بازیگران در جشنواره فیلم فجر با تیپ و ظاهر جدید بازیگر دلخواه خود آشنا شوید.

----------------------------

مدلی که خانم خورشید سعیدی پوشیده بود 

لباس خورشید سعیدی جشنواره فجر (نوروز 97)

--------------

لباسی که لیندا کیانی با آن در جشنواره فجر ظاهر شد این گونه بود 

لیندا کیانی در جشنواره فجر اینگونه ظاهر شد

-------------

 محیا اسناوند با این لباس وارد شد 

لباس جشنواره فجر محیا اسناوند

---------------------

شبنم مقدمی هم اینگونه ظاهر شد 

لباس شبنم مقدمی  در جشنواره فجر

--------

ترلان پروانه در جشنواره فجر با این لباس درخشید 

لباس ترلان پروانه در جشنواره فجر 96

مهتاب کرامتی با این لباس خوش درخشید 

مهتاب کرامتی

لباست رو اگه می خوای انتخاب کنی برو به لینک های زیر 

کانال تلگرام لباس مجلسی  <----------->   دانستنی های لباس

محصولات فروشگاه بهار